اگه هنوز سردرگم هستید و با وجود همه مطالعات و بررسیها ، هنوز هم به نتیجه قطعی نرسیدید ،پیشنهاد ما اینه که حتما در نشست مشاوره گروهی شرکت کنید و اگه در نشست مشاوره گروهی هم به پاسخ برخی سوالاتتون نرسیدین ، مشاوره خصوصی دریافت کنین تا به بهترین جمع بندی برسید.

 

در مشاوره گروهی به مقایسه اقتصادی شاخه های مختلف پرورش پرداخته شده و در مورد شاخه های آینده دار و آینده شاخه ها صحبت میشه.

و در مشاوره خصوصی هم(که بهتر هست بعد از مشاوره گروهی داشته باشید) ، به بهترین نتیجه و جمع بندی متناسب با شرایط خودتون میرسید.

لازم به ذکر هست که مشاوره های جناب مهندس سلیمانی ، رایگان هستن.

 

جهت ثبت درخواست مشاوره گروهی و خصوصی وارد لینک زیر بشین:

https://ticket.minisalon.ir/ticket/online2

 

کمتر از بوقلمون برنز و مرغ بومی پیشنهاد میشه؛ علت هم ثبات پایین ، سود پایین و نوسانات زیاد این حوزه هست

علت نوسان زیاد این حوزه هم اینه که ورود به این حوزه آسانه و زمان به ثمر رسیدنش سریعه و از همین رو افراد زیادی در وقت مقتضی به سراغ این حوز میان و تعادل بازار رو بهم میزنند.

 

خیر.

این حوزه هنوز اشباع نشده و جای کار داره.اما حوزه ای هست که در مقایسه با سایر طیور از پایداری بسیار پایینتری برخورداره و از همین رو زیاد پیشنهاد نمی کنیم

 

بله و خیر.

در صورتی که طبق آموزشها و مشاوره های لازم اقدام به پرورش و بازاریابی کنید ، این حوزه از سوددهی خوبی برخورداره.

اما در صورت عدم رعایت این نکات ، احتمال شکست در این کار برای شما بسیار بالا خواهد بود.

برای آشنایی با میزان سوددهی این حوزه ، وارد لینک زیر شده و خلاصه طرح توجیهی رو مطالعه کنید:

https://minisalon.ir/toyour/belderchin/tarh-tojihi-belderchin.html

 

بیشترین سود پرورش بلدرچین در درجه اول مربوط به گله مادر و جوجه کشی

در درجه دوم مربوط به گله تخمگذار

و در درجه سوم مربوط به پروار هست.

اما بازار مربوط به تخم خوراکی و گوشت بلدرچین بیشترین تقاضا رو داره و تخم نطفه دار و جوجه بلدرچین بازار محدودتری داره .

 

به صورت متداول خرید تضمینی نداره و علت هم اینه که سودتون در فروش تضمینی بسیار پایین میاد و از همین رو تولید کننده ها اینکار رو نمیکنن و خودشون به بازار عرضه میکنن.

از نظر ما به نفعتونه که خودتون عرضه محصول داشته باشید که در دوره های آموزشی بازاریابی اصول این کار رو می آموزید.

محصولات بلدرچین در بازار جا افتاده و فروشش کار سختی نیست و مهمترین فاکتور تعیین کننده قیمت هست

 

مطمئن ترین راه ، برداشتن گامها بر اساس استاندارد این سامانه هست.

طراحی گام هایی که باید بردارید تا به حداکثر موفقیت در کار پرورش برسید براساس صدها هزار مشاوره ای هست که طی این سالها ارائه دادیم.

قبل از مشاهده لینک گام ها، به مشاهده فیلم راهنما، از طریق لینک زیر بپردازید:

https://ticket.minisalon.ir/start/item/12-samaneh

 

و جهت مشاهده مراحل گام به گام، لینک زیر رو لمس کنید:

https://ticket.minisalon.ir/start

 

برای آگاهی از میزان سرمایه و سوددهی کار پرورش مرغ، لینک زیر رو مشاهده کنید:

https://minisalon.ir/toyour/belderchin/tarh-tojihi-belderchin.html

 

پرورش حرفه ای بلدرچین ، یک کار تمام وقته.مگر اینکه نگاهتون اقتصادی نباشه

 

 

در زمان خرید جوجه بلدرچین مهمتری فاکتور کیفیت گله مادری و کیفیت جوجه هاست که توسط کارشناس همراه شما تشخیص داده میشه.در واقع کیفیت گله مادری از لحاظ میزان تخمگذاری و میزان وزن گیری در کنار سلامت جوجه ها ، مهمترین شاخصه محسوب میشه.

 

خیر.

اگه هدفتون از پرورش، اقتصادی باشه (که قطعا به همین دلیل در این سامانه هستین) بدون گذروندن دوره آموزشی و طرح کار در مزرعه، ضریب شکستتون نزدیک به 100درصد هست.

اما اگه هدفتون اقتصادی نباشه و صرفا سرگرمی باشه ، ضرورتی برای گذروندن دوره ندارید.(هر چند که با داشتن دانش، سرگرمی لذت بخش تری خواهید داشت

 

برای موفقیت در پرورش و رسیدن به حداکثر سود نیازه که تمام دوره های مرتبط با حوزه موردنظرتون رو بگذرونید.

هم دوره های مرتبط با پرورش و هم دوره های بازاریابی

هدف از گذروندن دوره های بازاریابی ، عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده نهایی برای رسیدن به حداکثر سود هست.

 

تنها راه کسب اطلاعات مطمئن ، شرکت در دوره های حضوری ، آنلاین و یا خرید و مشاهده فیلم دوره های آموزشیه(از طریق منوی دوره های آموزشی)

و بعد از اون هم باید (الزاما) عضو باشگاه فارغ التحصیلان شده و طرح کار عملی در مزرعه رو بگذرونید و در گام آخر عضو باشگاه مدیران مزارع بشید که در سوالات بعدی تمامی موارد شرح داده شده.

 

بر اساس تجربه ما ، بهترین گزینه تهیه فیلم دوره های آموزشی هست؛اون هم به علت مزایایی که نسبت به دو گزینه دیگه داره. 

  • محتوای آموزشها در 3 شیوه فوق ، کاملا یکسان هستن و تنها فرق آموزش حضوری، دیدار فیزیکی با اساتید و جناب مهندس سلیمانی هست که در شرایط کرونا ممکن نیست و از طرفی این دیدار فیزیکی به صورت رایگان و جهت مشاوره حضوری امکانپذیر هست.همچنین میتونید به رایگان ، درخواست مشاوره خصوصی بدین تا دیداری آنلاین با مهندس سلیمانی داشته باشید.

 

  • در دوره های آنلاین و فیلمهای آموزشی ، تمام مراحل آموزش و مشاوره بعد از آموزش بصورت آنلاین و غیرحضوریه

 

  • در دوره های آنلاین ممکنه اینترنت قطع و وصل بشه ، ولی با تهیه فیلم این چالش رو هم ندارید 

 

  • هزینه دوره های آنلاین و حضوری بیشتر از هزینه خرید فیلم دوره هاست

 

  • گواهی دوره هم در حال حاضر برای دوره های حضوری و آنلاین ارائه میشه (توسط مرکز تحقیقات کشاورزی یا دانشگاه و یا فنی و حرفه ای متناسب با دوره و زمان برگزاری) 

 

  • اما با خرید فیلم آموزشی ، طبیعتا گواهی دوره صادر نمیشه؛لازم به ذکره که افراد کمی به گواهی دوره نیاز پیدا میکنن.

اما در صورت تهیه فیلم آموزشی ، در صورت نیاز به گواهی دوره در آینده ، با پرداخت مابه التفاوت هزینه کلاس آنلاین و فیلم دوره ها ، این امکان رو براتون فراهم میکنیم که گواهی دوره رو دریافت کنید

 

  • بعد از تهیه فیلم دوره های آموزشی ، جلسه پرسش و پاسخ جهت پاسخ به سوالاتی که حین مشاهده فیلم براتون پیش اومده به صورت رایگان برگزار میشه ، اما دو گزینه دیگه این امکان رو ندارن. 

جمع بندی ما اینه که : تهیه فیلم آموزشی و شرکت در نشست پرسش و پاسخ بعد از تماشای فیلم، قطعا خروجی بهتری در مقایسه با دو روش دیگه به دنبال داره.

چون در فرصت کافی کل دوره رو یاد گرفتین و در فرصت کافی سوالاتتون رو نوشتین و با خیال راحت در نشستهای مشاوره ای و پرسش و پاسخ بعد از دوره ،سوالاتتون رو مطرح کرده و به جواب سوالاتتون میرسید؛ اون هم با هزینه کمتر ؛در صورتیکه در دوره های آنلاین و حضوری ، چنین امکانی براتون وجود نداره.

 

 

ابتدا از طریق لینک زیر ، دوره آموزشی آنلاین مورد نظرتون رو انتخاب و پرداخت رو انجام میدین:   https://ticket.minisalon.ir/course/sherkat/sherkat-3

بعد از پرداخت از طریق منوی دوره های آموزشی » ورود به کلاس آموزشی آنلاین » بر روی کلاس موردنظرتون که بعد از پرداخت فعال شده ، وارد کلاس میشین.

بعد از پرداخت میتونید وارد کلاس شده و با فضا و امکانات کلاس آشنا بشین.

تاریخ و ساعت برگزاری کلاسها هم که در لینک بالا مشخص شده.

بعد از پرداخت ، همکاران ما با شما ارتباط گرفته و اطلاعات موردنیاز رو بهتون میدن.

همچنین اگه سوالی در مورد کلاس داشتین میتونید از طریق لینک زیر و با انتخاب دپارتمان "دوره آموزشی و فیلم آموزشی" ، به جواب سوالاتتون برسید

https://ticket.minisalon.ir/ticket/new2

 

دوره های حضوری ما غالبا در مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استانها برگزار میشه.در سالهای اخیر، اکثر این دوره ها در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان برگزار شده.

وارد لینک زیر شده و فیلم معرفی مراکز آموزشی ما رو ببینید:

https://minisalon.ir/film/filmmorgh/668-bakhah-haye-mokhtalefe-markaz.html

 

از طریق لینک زیر میتونید اقدام به خرید فیلم دوره آموزشی کنید و بعد از پرداخت ، به فیلمهای دوره دسترسی پیدا میکنید.

لینک فیلم دوره ها:   https://ticket.minisalon.ir/course/film

 

بعد از گذروندن 3گام اول و گذروندن دوره آموزشی (اعم از دوره حضوری ، آنلاین و یا خرید و مشاهده فیلمهای آموزشی) عضو باشگاه فارغ التحصیلان میشین.

مهمترین اتفاقی که در این باشگاه برای شما میفته اینه که با شرکت در نشستهای روزانه و هفتگی با سایر هم گروهیها و جناب مهندس سلیمانی ، و همچنین دریافت مشاوره خصوصی از مهندس سلیمانی ، به جمع بندی صحیح (بهترین جمع بندی) در مورد ابعاد مزرعه و نحوه اجرای برنامه هاتون میرسید که از مهمترین اتفاقات برای علاقمندان به پرورش هست.

چرا که متاسفانه در سالهای گذشته ، افراد زیادی به خاطر خلا در همین زمینه ، مزرعه شون رو راه اندازی کردن و بعدها فهمیدن که بهتر بود مزرعه شون رو طبق برنامه دیگه ای راه مینداختن.

(مثلا گله مادر بوقلمون به جای گله بوقلمون گوشتی و یا گوسفند چندقلوزا به جای گوسفند پروار)

 

بله.

به اعتقاد ما ، و بر اساس تجربه تحقیقاتی تمام این سالها ، بدون کار عملی در مزرعه ، سرمایه گذاریمون به خطر میفته و به همین علت باید افراد باتجربه در ابتدای کار در کنارمون باشن.

اما متناسب با زمان درخواست شما ، شرایط کار و مسائل شخصی شما و شرایط مزارع ما ، این تجربه عملی رو به 3 طریق به دست میارید:

 

1-کار در مزارع ما و سرمایه گذاری اولیه در مزارع ما؛ در واقع از همان شروع کار،بر روی مزرعه خودتون فعالیت میکنید اما در زیرساخت های مینی سالن و در کنار مدیران مزارع ما

2- شروع کار در مزرعه خودتون؛ در این حالت همکاران ما ،طبق  برنامه اعلامی به شما ، به مزرعه شما آمده و تا مسلط شدن شما بر اوضاع مزرعه در کنارتون هستن و بعد از اون هم بصورت تصویری (در همین سامانه) و تلفنی باهاتون در ارتباط هستن.

 

3- از زمان راه اندازی مزرعه ، مشاوران ما به صورت آنلاین و تلفنی، طبق توافقات اولیه در کنار شما هستند که در اکثر مواقع ،خدمات  حالت 3 رو دریافت میکنید.

در هر 3 حالت ، کارتون تحت مشاوره و نظارت هست و با دانشی که قبلا خودتون در دوره های آموزشی این سامانه به دست آوردین ، خیلی سریع بر امورات مزرعه مسلط میشین.طبیعتا موارد 2 و 3 دارای هزینه بوده که متناسب با شرایط شما، قبل از شروع کار خدمتتون اعلام میشه

 

بعد از طی تمام گامهای 5گانه تعریف شده در صفحه اول این سامانه ،تجربه و دانش خوبی پیدا کردین و در گام 6، عضو باشگاه مدیران مزارع میشین و اگه دوره های تئوری و عملی بازاریابی رو هم گذرونده باشید عضو باشگاه مدیران بازاریابی میشین.

در این باشگاه از مشاوره تخصصی متخصصان حوزه مورد نظرتون بهره مند میشین(مثلا دامپزشک) که هزینه این خدمات هم به صورت مشترک پرداخت میشه.در نتیجه هزینه کمی براتون به دنبال داره.

از طرفی با سایر اعضای باشگاه که اونها هم مزرعه دار هستن در ارتباط بوده و تجربیاتتون رو به اشتراک میذارید.

از طرفی ، با اعضای باشگاه بازاریابی در ارتباط بوده و میتونید از این افراد برای بازاریابی و فروش محصولاتتون به قیمت خوب ، استفاده کنید.

در واقع این باشگاه ، تمام راههایی که ممکنه کسب و کارتون رو به خطر بندازه شناسایی کرده و بهتون معرفی میکنه تا ضریب موفقیتتون به حداکثر برسه.

در واقع نشستهای هفتگی و روزانه شما به صورت آنلاین در این باشگاه با سایر هم باشگاهی ها و متخصصان، به همین علت هست.

 

بعد از عضویت در باشگاه مدیران مزارع (گام 6) ، هم با سایر هم گروهی هاتون در ارتباط هستین که تجربیاتشون قطعا به کارتون میاد(خیلی از هم گروهیهاتون از شما قدیمی تر و باتجربه تر هستن)

و هم با کمک گرفتن از متخصصان مشاور به صورت مشترک (پرداخت دستمزد مشاور بصورت اشتراکی)، به پاسخ سوالاتتون میرسید.(در سوال بعدی بهش پرداخته شده)

در واقع با کمک این سامانه ، افراد باسواد (چون آموزش دیده همین سامانه هستن) زیادی  اطراف شما هستن که  بهتون کمک میکنن.

 

بعد از عضویت در باشگاه مدیران مزارع (یعنی گام 6) ، با پرداخت حق اشتراک به همراه سایر هم گروهی هاتون ، میتونید یک متخصص و مشاور آنلاین متناسب با نیازهاتون استخدام کنید که پاسخگوی سوالاتتون باشن.طبیعتا چون هرینه ها بصورت مشترک پرداخت میشه سهم پرداختی شما زیاد نمیشه.

ما هم متخصصان متعهد و باتجربه رو بهتون معرفی میکنیم.

 

بعد از گذروندن طرح کار عملی در مزرعه ، عضو باشگاه مدیران مزارع میشین و طبق بستری که براتون در نظر گرفتیم ، بصورت روزانه و هفتگی نشست آنلاین و تصویری با سایر هم گروهی هاتون و مهندس سلیمانی دارید که در این نشستها در جریان اطلاعات روز بازار قرار میگیرین که این اطلاعات بهتون میگه امروز بهترین تصمیم چیه.

 

بعد از شرکت در دوره های آموزشی و یا خرید و مشاهده فیلم های آموزشی ، عضو باشگاه فارغ التحصیلان میشین.از این مرحله به بعد طبق بستری که براتون در نظر گرفتیم ، بصورت روزانه و هفتگی نشست آنلاین و تصویری با سایر هم گروهی هاتون دارید.همچنین نشست های دوره ای هم با مهندس سلیمانی دارید و از طرفی دسترسی به پروفایل و اطلاعات تماس سایر همکارانتون دارید و در واقع یکی از اهداف این سامانه ایجاد ارتباط بین اعضا هست تا در ارتباط مدیریت شده بین اعضا ، به بهترین نتیجه برسید که در نشست های هفتگی بهش پرداخته میشه.

 

با شرکت در دوره های بازاریابی و گذروندن دوره های عملی بازاریابی تحت پوشش تیم مینی سالن میتونید با اصول عملی بازاریابی داخلی و خارجی محصولاتتون آشنا شده و محصولاتتون رو به قیمت خوب به دست مصرف کننده خرده و عمده برسونید.

در این سامانه ، آموزش بازاریابی داخلی و خارجی رو داریم که میتونید اطلاعاتش رو از طریق لینک زیر به دست بیارید.

https://ticket.minisalon.ir/course/sherkat/sherkat-3

و از طریق لینک زیر به جواب اکثر سوالاتتون در این زمینه برسید

https://ticket.minisalon.ir/ticket/faq/faq-marketing

همچنین میتونید سوالاتتون در مورد بازاریابی رو از منوی مشاوره » شروع مشاوره جدید » انتخاب دپارتمان بازاریابی بپرسید.

 

تعریف سرمایه کم از نظر افراد مختلف متفاوته.اما یک نقطه و قاعده مشترک وجود داره؛ اونهم اینکه اگه سرمایه ات برای انجام کاری کم هست و نمیتونی اون کار رو در ابعاد بزرگ انجام بدی سعی کن به سایر سرمایه گذاران و فعالان اون حوزه خدمات بدی.

در حوزه کشاورزی ، مهمترین خدمت ، بازاریابیه که طبق تجربه ما همه افراد بهتون نیاز پیدا میکنن اگه در فروش محصولشون بهشون کمک کنی.

بازار محصولات هم گاهی داخلیه و گاهی خارجی و پیشنهاد ما اینه که شما هم باید بازاریابی داخلی رو یاد بگیرید و هم خارجی.

البته صحبت ما در مورد بازاریابی دیجیتال هست و یادگیری اصولش و نه بازاریابی حضوری.

در این سامانه ، آموزش بازاریابی داخلی و خارجی رو داریم که میتونید اطلاعاتش رو از طریق لینک زیر به دست بیارید.

https://ticket.minisalon.ir/course/sherkat/sherkat-3

و از طریق لینک زیر به جواب اکثر سوالاتتون در این زمینه برسید

https://ticket.minisalon.ir/ticket/faq/faq-marketing

همچنین میتونید سوالاتتون در مورد بازاریابی رو از منوی مشاوره » شروع مشاوره جدید » انتخاب دپارتمان بازاریابی بپرسید.

ما شما رو به همه تولیدکنندگان و مزرعه داران متصل میکنیم تا اقدام به تامین محصولات موردنیازشما کنن.

ضمنا حداقل کاربرد یاد گرفتن  بازاریابی اینه که محصولات تولیدی خودتون رو میتونید به بالاترین قیمت بفروشید

با توجه به بسیاری از فاکتورهای تاثیرگذار بر کسب و کار، از جمله بی ثباتی بازار و نوسانات قیمتها، که ممکنه در آینده باهاش مواجه بشیم ، پیشنهاد ما فعالیت در بیش از یک شاخه است.البته با رعایت اصول بهداشتی و پرورشها و فعالیتهایی مکمل شاخه اصلیمون

لزومی هم بر مدیریت همزمانمون بر سایر مزارع نیست و میتونیم از مزارع مشارکتی تحت پوشش تیم مینی سالن استفاده کنیم که به صورت مشارکتی مدیریت میشه و به این ترتیب هم در بیش از یک شاخه فعالیت داریم و هم در صورت نداشتن شرایط مدیریت مزرعه دوم و سوم ، میتونیم از کمک متخصصان و همکاران تیم مینی سالن جهت مدیریت مزارع بعدیمون استفاده کنیم.

 

از انجا که شرایط شما با سایر علاقمندان به پرورش ، بسیار متفاوت هست ، لذا یک نسخه واحد رو نمیشه برای همه تجویز کرد اما با توجه به مطالعات و تجربه ما ، دو حوزه زیر برای اکثر شما عزیزان ، قابل استفاده است:

پرورش پالونیا (جهت زراعت چوب)  + ارائه خدمات بازاریابی داخلی و خارجی 

در مورد بازاریابی که در سوالات قبل بهش پرداخته شد ، اما در مورد پالونیا ، علت پیشنهاد :

سوددهی بالا ، سوددهی بلند مدت و تکرارشونده(تا حدود 60سال برداشت و سوددهی با یکبار کاشت) ، نیاز اساسی کشور به چوب ، مشتریان کافی ، فضای رقابتی کمتر در مقایسه با بسیاری از شاخه ها و بسیاری از موارد مثبت دیگه

 

 

 

  خیر.

تیم تحقیقاتی مینی سالن یک مجموعه مستقل تحقیقاتی ، ترویجی و آموزشیه که رویکردش ، اشتغالزایی پایدار روستایی و شهری هست.

اما از آنجاییکه فعالیتهای این مجموعه ، در راستای اهداف بسیاری از نهادها ، سازمانها و بنیادهاست لذا ، در بخشهای مختلف کار ، همکاری هایی با سازمانها و نهادها به وجود میاد.

به طور مثال آموزشهای تیم مینی سالن ، در همکاری با مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی صورت میگیره و از همین مراکز هم گواهی های شما عزیزان صادر میشه .

در نشستهای استانی معرفی مشاغل سودده هم ، غالبا فرمانداریها با همراهی افراد تاثیرگذار شهرها همکاری های لازم رو میکنند 

و به همین ترتیب...

اما با وجود تمام همکاریهای گسترده تیم تحقیقاتی مینی سالن ، این تیم، یک تیم مستقل محسوب میشه و وابسته به جایی نیست.

همچنین توسعه مراکز و اهداف تیم تحقیقاتی مینی سالن ، با همکاری شما عزیزانی که در طی فعالیتهای سامانه ، توانمندیها و پیگیریهایی خوبی داشته اید صورت میگیره.

 

خوبه بدونید ، بازاریابی داخلی و خارجی امروز ، بسیار متفاوت از گذشته است و بخش مهم بازاریابی امروز بر پایه بازاریابی دیجیتال هست.در بازاریابی دیجیتال ، هدف ، یادگیری کار با ابزارهای مختلف آنلاین جهت پیدا کردن مشتری  ، جذب مشتری و شروع ارتباط با مشتری هست

و از نظر ما تقریبا تمام شما عزیزان ، در صورت نگاه جدی به این موضوع ، میتونید در زمان کمی ، تمام این اصول رو آموخته و تحت پوشش تیم مینی سالن اقدام به بازاریابی محصولات خودتون و یا دیگر تولیدکنندگان کنید.

ماژول منو را در موقعیت offcanvas منتشر نمایید.

در این سامانه ، برای بهبود عملکرد شما از کوکی استفاده میشه